Proiect epocal de investitii Sky Way!


#1

Proiectul SkyWay este unul dintre cele 10 cele mai mari proiecte la nivel mondial, este numit “arca economiei globale” si “cea mai mare oportunitate din ultima suta de ani”!
SkyWay este o tehnologie de transport persoane si marfa, inovativa, ecologica, de 8-10 ori mai ieftina decat modalitatile de transport existente si cu risc zero de accidente.

SkyWay este un sistem de transport conceput sa reziste in conditii extreme: conditii meteorologice extreme si rezistenta mare la acte de vandalism si atacuri teroriste.
Siguranta elementelor de sustinere (stalpii si alte elemente) ale estacadei este mai mare de 10 ori decat sistemele cunoscute, astfel incat, intreaga structura, inclusiv motoarele (1 + inca 3 de rezerva!!) au fost concepute sa reziste in conditii de mediu extreme: cutremure cu magnitidine de pana la 10 grade pe Richter, inundatii cu adancimea de deversare in rauri de pana la 20 m, tsunami cu inaltimea de unda de pana la 50m, conditii extreme de temperatura, rezistenta la lunecare, inghet, inzapeziri, ceata, praf si furtuni de nisip, vant de pana la 250 km/ora!

Tehnologia SkyWay a fost prezentata la mai multe targuri si expozitii de tehnica si inventii in acest domeniu, inclusiv la Innotrans, la Berlin, in septembrie 2016, unde reprezentanti din mai multe state au semnat contracte de preluare a acestei tehnologii in tarile lor, printre care: Australia, Rusia, Belarus, Canada, Filipine, Turcia, India, Slovacia, Marea Britanie, companii de renume cum sunt MBM, Aurecon.

In prezent are loc o finantare publica a acestui proiect, iar toti cei care participa cu fonduri sunt inscrisi in Registrul de Actionari ai companiei si primesc actiuni atestate prin Certificate de Actionar si contract.

Acum, pretul unei actiuni, in functie de pachetul de actiuni achizionat, este si de sub 1 cent !
Conform planificarilor (vezi fisierul cu cele 15 etape de dezvoltare a proiectului) iesirea pe bursa a actiunilor SkyWay se va face in 2018, iar valoarea (nominala) unei actiuni SkyWay porneste pe bursa in 2018, de la 1 USD, cresterea investitiei fiind de cca 100 de ori in ~1 an, adica 10.000%!!
Aceste actiuni au potential real de crestere majora de la iesirea pe bursa!!!
Calculati singuri ce inseamna o crestere de doar 5 USD pe actiune, nu 20 USD sau mai mult!
Tot din 2018 se pot primi si dividende.

Compania ofera conditii foarte bune: ne putem inscrie gratuit, putem vinde, apoi din comisioane putem cumpara si noi pachete de actiuni si, un lucru pe care nu l-am mai intalnit in nicio alta companie, Rail SkyWay ofera pachete de actiuni chiar si IN RATE!

De plasarea la bursa a actiunilor SkyWay se ocupa grupul de companii “Total Serve” din Cipru -unul din domeniile lor de activitate este de a scoate companii pe piata de valori (bursa).
Total Serve a fost infiintata in 1972 si are filiale in mai multe tari, pe patru continente, la: Limassol (sediu), Atena, Bucuresti (din 2002), Cape Town, Johannesburg, Londra, Luxemburg, Moscova, Tortola, Sofia, Varsovia, Desks

DATE DESPRE COMPANIE

Euroasian Rail Skyway Systems Ltd. - 115054, Moscow, Shchipok st., 22, bldg 1
https://new.skyway.capital/?partner_id=216412
e-mail: [email protected]
[email protected]

EcoTehnoParc-ul

Este amplasat pe un teren de 35 ha in Mari’na Gorca, langa Minsk, Belarus.
Este locul unde, cu aceste fonduri se construiesc linii demostrative de transport pasageri si marfa, Aici, reprezentanti ai diferitelor companii si ministere interesati de implementarea acestei tehnologii de transport pe sine aeriene in statele lor, vin pentru a viziona functionalitatea acesteI tehnologii.
Exista deja certificare ISO 9001.
SkyWay a organizat EcoFest 2016, la fel si in acest an va fi EcoFest 2017, pe 1 iulie.
Doar cu aceasta ocazie investitori de oriunde pot vizita acest parc, in rest vizitele la EcoTehnoParc sunt doar in interes de afaceri.

Anatoly Eduardovich Yunitskiy, OMUL si GENIUL

Cunoaste-l mai bine pe cel care a inventat aceste lucruri, cel care si-a dedicat 39 de ani din viata acestor idei de salvare a planetei de la dezastrul ce ne paste, cauzat de poluarea peste orice limita a atmosferei si apelor Pamantului, prin diferitele industrii, inclusiv prin mijloacele de transport care folosesc motoare cu combustie interna:

Domnul Anatoly Eduardovich Yunitskiy este si Directorul General al Rail Sky Way Systems Ltd, dansul tine fraiele acestei afaceri si protejeaza aceasta inventie de posibilele oferte ce au ca tinta scoaterea de pe piata sau deturnarea acestei mari inventii de la scopul initial de salvare a planetei, prin detinerea majoritara a acestor actiuni -a existat deja cel putin o astfel de oferta pentru detinerea a 51% din actiunile SkyWay.
Domnul Yunitskiy are in vedere ca oamenii cu potential financiar redus, sa poata accede la actiuni SkyWay -aceasta se poate vedea din ofertele de pachete de actiuni cu sume foarte mici (50$, 100$) sau pachete in 10 rate, care primesc actiuni cadou la plata a 2 rate (doar la prima plata) -aici sunt incluse doar pachetele cu rate de 50$, 100$ si 250$, tot ce depaseste aceste sume, sunt pachete care NU primesc actiuni cadou.
Site-ul inventatorului Anatoly Eduardovich Yunitskiy, unde putem gasi o sumedenie de informatii legate de proiectul SkyWay-transport calatori si marfa, dar si viziunea sa asupra viitorului, cercetarile si rezultatele acestui om genial, a carui viziune depaseste cu mult imaginatia multora dintre noi, inclusiv informatii despre proiectul sau initial SpaceWay, inceput cu peste 30 de ani in urma, menit sa salveze planeta, un proiect pe care il va relua cu banii personali, in lipsa ajutorului Agentiei Federale Spatiale Ruse, NASA sau Organizatiei Națiunilor Unite, care refuza ajutorul implementarii SpaceWay pentru salvarea generatiilor viitoare:
http://yunitskiy.com/


#2

Asta sună a publicitate.


#3

:slight_smile: Asta si este acum. Public, sa fie auzita de multi potentiali investitori. Dupa asta, publicitate nu va mai fi :wink:


#4

Asa era si cu trenurile MagLev in urma cu multi ani si dupa cum vedem nici macar tarile dezvoltate nu au implementat pe scara larga acest sistem. Nu cred ca o sa vedem SkyWay implementat serios in marile orase ale lumii mai devreme de 20-30 de ani daca nu mai mult. Ori in 30 de ani probabilitatea sa apara un sistem mai smecher decat SkyWay e foarte mare iar cei care cumpara acum actiuni la SkyWay vor ramane cu buza umflata.

Sigur ca transportul rapid si ieftin este una din marile nevoi ale omenirii insa proiect “epocal” vom avea atunci cand transportul va fi asa:

Fara şine, cabluri, stalpi sau alte nebunii. Deocamdata transportul se face pe roti folosind a 3-a lege a mecanicii si cel mai probabil asa va fi si in urmatoarea suta de ani.


#5

Sper ca peste cativa ani sa vina cineva pe acest topic si sa-mi spuna: “Stefane, vezi ce fraier ai fost? Treaba asta chiar s-a intamplat, a revolutionat transportul, a imbogatit investitorii, etc.” Pana atunci insa nu pot sa nu ma gandesc la Dale si la Twentieth Century Motor Car Corporation… un alt proiect “epocal”, tot legat de transport :slight_smile:

O sa las topicul deschis si linkul de referral (sper doar ca Alex sa nu uite sa mai intre pe Vamist dupa ce se imbogateste) tocmai pentru ca ma duce cu gandul la Dale.

Si daca vreti sa vedeti o incercare de a rezolva problema infrastructurii de transport de la cineva care chiar a dovedit ca poate face chestii (masini electrice si rachete spatiale), aruncati un ochi peste https://www.boringcompany.com, clipul de presentare de la ei de pe site si https://www.boringcompany.com/faq/


#6

Stefane, ginditi-va un pic numai la costurile aferente la ceea ce ai partajat…boringcompany. Si metrourile au fost cindva, prin anii industrializarii, ceva avantajos. Acum… va dati seama ca sa sapi un tunel pentru metro… nu se rascumpara investitia.

Automobil electric. Bun. Insa…
Ori cu electric ori cu hidrogen, tot una ramii in buson pe strazile din oras. Sa largim strazile? Bine. Cit ne costa?? Mmmm…

Acum. Ce-ati zice daca mutam transportul la nivelul 2. Adica deasupra soselelor? Ce ne trebuie? Doar niste piloni, si nemijlocit mijlocul de transport , trenutul. A darima pilonii existenti de lumina si a contrui noi, adaptati pentru liniile extinse nu necesita mare inginerie.

Haideti sa batem bila? Care ar fi cea mai ieftina/rentabila??

Raspunsul vine de la sine.

Se mai poate adauga metoda de finantare a proiectelor inovationale. Daca o facem prin metode traditionale, atunci ne confruntam cu interese meschine a bancilor, fondurilor investitionale etc; punerea de bete in roate a monopolistilor; si in final birocratia ce sudeaza toate aceste parti.

La Sky Way, e crowdfunding. Oamenii finanteaza , practic produsul final, pentru al testa. Cind e totul gata testat, calculat, nu se astepta decit proiectele din teritoriu, care deja sunt interesati.

Cinva , cindva, va trebui sa apara ceva ce se va face un salt in domeniu transportului. Cred ca se va incepe de aici.


#7

SkyWay e pentru transportul in linie dreapta si pe distante lungi.

Ce fac daca vreau sa merg din locatia A in B si nu am legatura directa? Un exemplu care se intalneste des in Bucuresti si in orice capitala aglomerata: Daca am o treaba in locurile A, B si C si nu exista linie directa intre aceste locatii fiind nevoie de cel putin 2 schimburi de tren e nevoie sa schimb minim 6 trenuri daca nu mai mult. Pana coboara lumea din tren, asteptarea urmatorulului tren apoi urcarea in urmatorul tren cred ca ia cel putin 5 minute. Inmultit cu 6 trenuri rezulta cel putin 30 de minute doar sa schimbi trenurile. Mai pui si durata calatoriei si rezulta ca timpul petrecut pe drum nu e foarte mult redus fata de situatia actuala.
Sigur, se mai elibereaza traficul de la suprafata daca transportul in comun devine exclusiv pe sine aeriene. Deci tot cei care merg cu masina personala salveaza timp. Pentru ceilalti care folosesc transportul in comun nu se schimba mare lucru, din punct de vedere al timpului.

Si eu sper :slight_smile:


#8

Se va imbogatii cineva de pe urma SkyWay, tot asa cum se vor imbogatii cei care au cumparat terenuri pe luna …


#9

O mica retrospectiva a unui an de la publicarea acestei postari. Realizari:

  • achizitii spatiilor de producere, utilajelor si strungurilor performante HAAS si nu numai;
  • primirea certificatelor de conformitate si primirea atestatelor mijloacelor de transport public Unibus, Unicar, si cel de marfuri Unitrack,
  • Primirea ISO 9001;
  • Trecerea de la etapa 9 la etapa 12 cu scumpirea ulterioara a actiunilor;
  • pregatirea iesirii tehnologiei pe platforma blockchain;
  • participarea la expozitiile de profil in Indonezia si Emiratele Arabe, pregetirea pentru Innotrans Berlin din septembrie 2018;
  • … nenumarate vizite a functionarilor de stat, rectori de universitati de profil, si grupuri de initiativa in Parcul de Testare SkyWay…

Ne vedem la Eco Fastival in Parcul de Testare SkyWay in 4 August 2018 in Belarus !!! :slight_smile:


#10

Moamaaa da’ ce s-a mai intamplat intr-un an. Cresteti mai ceva ca Fat-Frumos din lacrima. Inseamna ca in “douazeci-douazeci” o sa ne plimbam cu SkyWay! :grin:
Asta e bun in Romania, nu ne mai facem probleme cu gropile din asfalt, cu deszapezirea :joy:

Anyway, ce vroiam sa zic…
In loc sa insirui atatea evenimente mai bine puneai niste link-uri. De unde sa stim noi ca toatea astea s-au intamplat si nu le scoti din burta?
O sa zici, pai cauta pe net si o sa gasesti. Da dar e mai comod sa pui tu un link la fiecare liniuta.

Second anyway…
Cand cineva iti zice cum sa faci bani, sigur e ceva putred la mijloc. Un simplu search dupa “SkyWay” si gasesti o gramada de indivizi care te invata cum sa faci bani cu SkyWay. Wow! De fapt toate aceste anunturi se rezuma la cumpararea de actiuni SkyWay. Pun pariu ca ai o gramada de actiuni cumparate aproape gratis si le promovezi ca sa le creasca valoarea. La momentul oportun o sa le vinzi la pret superumflat iar cei care pun botul si cumpara raman cu buza umflata, la fel cum s-a intamplat si cu criptomonedele, vezi graficele.

Intrebarea care ar trebui sa ti-o pui tu, cumparatorule naiv de acum, este de ce te-ar invata cineva cum sa iti cresti investitia de 100 de ori?

Desigur, la nivel de idee, proiectul SkyWay are multe avantaje. Insa chestia cu facutul banilor cumparand actiuni ieftin si promovandu-le ca sa le creasca valoarea eu nu o vad cu ochi buni. Adica ma ademenesti sa cumpar la un pret mai mare ceva ce tu ai cumparat ieftin si sa fac si eu la fel cu altii. Apoi vii tu la final si strangi banii cu galeata. Si la Forex se intampla la fel, cumperi ieftin si vinzi scump, dar macar depui un efort mintal pentru chestia asta, adica castiga aia care sunt mai inteligenti. Este ca si cum ai juca sah pe bani. Dar ce fac cei ca tine nu are nici o legatura cu inteligenta. Este inselaciune pe fata. Furt in toata regula.

SkyWay ar trebui sa creasca datorita ideii in sine, a faptului care este un proiect de viitor, si nu prin promovabilitatea speculatorilor.


#11

@Luce_Nera
:slight_smile:
Da, cu linkurile ai dreptate. Insa, sincer nu vreau sa “bag pe git” pre-IPO-ul companiei. NU am tel sa fac promouting pentru a-mi face bonusuri de pe urma atragerea clientilor investitori. Doar vreau sa impartasesc indeea cu comunitatea Vamist. Cu parere de rau sint dezamagit de acest forum. Ma gindeam ca voi gasi aici minti ambitioase care ar transforma topicu intr-un debat pro/contra inovatiei, sau o discutie pa marginea concurentilor SkyWay si parcursul lor in realizarea proiectelor in teritoriu. Ma gindeam ca gasesc pe forum ingineri constructori, si nu numai, care ar arunca putine lumina in costurile aferente pentru contructia pilonilor in raport cu alte tehnologii care presupun alt fel de constructii si repectiv alte costuri.
In schimb vad replici sarcatice de tip
“sper doar ca Alex sa nu uite sa mai intre pe Vamist dupa ce se imbogateste” :slight_smile:
sau
“tot asa cum se vor imbogatii cei care au cumparat terenuri pe luna …” :slight_smile:

Tu zici un simplu search…
L-anceput vezi sursa oficiala: http://rsw-systems.com/?lang=en
apoi cauta o critica constructiva cu search-u. Daca nu vezi perspectiva… pai n-o vedea. :slight_smile:

Sunt foarte multe informatii in rusa. Cine este interesat, ma poate contacta si va fac o introducere mai detaliata in istoricul aparitiei si parcursul inovatiei din ultimii 30 ani.

Tineti-va bine, si aveti grija unde va bagati banii ! :slight_smile:


#12

investitii epocale? nimic nu bate forexul.


#13

Hai sa fim seriosi cu succesul Sky Way. Daca era un proiect serios s-ar fi implementat intr-o tara din UE si ar fi beneficiat de fonduri UE, unele chiar nerambursabile, nu prin republicile ex-sovietice.

Cat despre mult trambitata listare la bursa din 2018, iata ca se duce prima jumatate din an si nicio veste …


#14

Pentru a fi implimentat e necesara intii certificarea, testarea tehnologiei. Fondurile nu vor investi intr-o tehnologie proiectata pe hirtie sau modelate in 3D filmulete. Nu-nteleg ce are Republica Belarus, ca un stat ex-sovietic, ca fiind necompetitiva in producerea industriala? Hm… E putin marginalizata conceptia. Apropo… criteriul de a fi un proiect serios este ca sa se implimenteze in UE??? In Asia , Australia, India, Emiraele Arabe, acolo se implimenteaza esecuri ??
Listarea la bursa se va face dupa terminarea etapei 15. Ideal ar fi, ca compania sa aiba si niste rambursari complete din constructiile finalizate a clinetilor in teritoriu. Contracte de accord, si pre-proiectare s-au inceput: India, Australia, Noua Zelanda. Da, sunt si intirzieri de planuri, dar asta este normal. Eu in viata mea am construit acoperisul unei case, a fratelui. Nu am facut asta niciodata. Un meserias ar fi terminat-o in 3 saptamini. Mie mi-a luat 3 luni (!) sa pun lemnul si tigla. De 3 ori am ajuns cu tigla pina in virf, si de 3 ori am dat-o jos. Asta e pretul experientei. si asta absolut in orice domeniu.
In proiectul Skyway e aceiasi. Sunt decalaje de 3-6 luni de intirzieri, fie ca antreprenorul a facut greseli la montarea structurii metalice, fie ca se intirzie cu autorizatia constructiei de la autoritati. etc


#15

Nu as numi forexul chiar investitie. cel putin pentru investitorul de rind, privat. El nu are dividente, si nu face parte din economia reala, Pentru hedge fonduri, banci nationale, pentru dinsii e creata piata.


#16

Aici discutam despre forex (și alte piețe) nu despre piloni de telecabină.

SkyWay ca și proiect este un pas înainte în ceea ce privește transportul de persoane însă Hyperloop mi se pare mai tare. În plus, dacă caut Hyperloop pe Google nu găsesc nici un anunț despre cum sa fac bani. Oare de ce?
Amândouă însă nu vor vedea lumina zilei prea curând. Ce am face cu companiile de cai ferate dacă toată lumea s-ar deplasa cu SkyWay? Toți cei care dețin acțiuni la aceste companii ar trebui sa le vândă, nu?

Anyway, atât SkyWay cat și Hyperloop sunt ideile lui Henry Coandă așa că nu va mai ambalați atât. Auzi la el, “proiect epocal” :joy:


#17

" Aici discutam despre forex (și alte piețe) nu despre piloni de telecabină."

Investitorii si traderii adevarati, in care tu nu faci parte, sunt oameni cu inteligenta erudita. Ei discuta teme incepind cu glutenu din griu, terminind cu tehnologia extragerii diamantului sintetic, cautind si colectind oportunitati de investitii. Ei nu opereaza cu termeni imi place/nu-mi place, bun/rau, alb/negru. Ei doar calculeaza riscu.

"… dacă caut Hyperloop pe Google nu găsesc nici un anunț despre cum sa fac bani. Oare de ce? "
Deoarece e un singur proprietar a tehnologiei, Ilon Mask. Skyway-ul e finantare participativa, publica, cu elemente de mlm.

"…;Ce am face cu companiile de cai ferate dacă toată lumea s-ar deplasa cu SkyWay? "
Nu. Caile ferate, automobilele ramin. Cum ramin si carutele trase de cai, in unele regiuni muntoase. Skyway e alternativa pentru a ne dezvolta de acum incolo.

“Toți cei care dețin acțiuni la aceste companii ar trebui sa le vândă, nu?”
Nu. Pentru ce sa le vinda??? Cam gindesti putin bizar, daca sincer…

“Anyway, atât SkyWay cat și Hyperloop sunt ideile lui Henry Coandă așa că nu va mai ambalați atât. Auzi la el, “proiect epocal” :joy:
Ideea poate fi si a lui nene din Bukina Faso. Mie nu-mi pasa. Atunci cind apare o perspectiva de materializare a acestei idei, eu ca investitor, o analizez si apoi actionez. Raminind a fi precaut si cu o doza de incertitudine ca acest proiect sa deie esec, el fiind inca un proiect de risc.

" …transportul de persoane însă Hyperloop mi se pare mai tare."

Hyperloopu presupune tubul cu vid. Ca sa ajunga la parametrii necesari de forta de frecare tinzind la zero, se creaza conditii asemanatoare pentru pregatirea cosmonautilor. Mie de exemplu mi-ar fi frica sa ma bage intr-o capsula inchisa ermetic si sa nu am acces la vreun geam de urgenta. Sau poate tu zici ca peretii tubului va fi din sticla organica… Acum sa ne punem intrebarea la resursele necesare ca sa scoatem, sa mentinem vidul in tub, la sttiile terminale ale Hypeloopului. Si trenurile pe perne magnetice s-au construit, insa intretinerea lor e foarte costisitoare.


#18

Investitor nu sunt dar trader da. Și mai sunt și adevărat adică profitabil. Tu cat ai câștigat cu acțiunile SkyWay?

Mult prea multe erori de scriere pentru a fi simple greșeli. Ție ori nu-ți merge tastatura, ori folosești Google Translate ori ai doar 4 clase. Ia zi, unde te încadrezi?

Și căile ferate de la câmpie? Cine le desființează? Sau le lăsăm sa ruginesca ca asa suntem noi oamenii, nu mai curățăm în urma noastră.

Pentru ca toți se vor plimba cu SkyWay și căile ferate vor da faliment. Dar tu nu ți-ai vinde acțiunile, știi tu ce știi, poate vin extratereștrii sa se plimbe pe căile noastre ferate.

Îmi pare rău dar tu nu ești investitor ci speculator, adică bișnițar pe românește.

Și dacă ai acces la geam, la ce îți folosește? Sari pe geam de la 10-15 metri sau cat or avea înălțimea pilonii?

Hyperloop e mai tare fiindcă atinge o viteza de 2 ori mai mare decât SkyWay. Și apoi creatorul Hyperloop are deja la activ proiecte care s-au materializat (TeslaMotors, SolarCity, SpaceX, PayPal și multe altele) pe când Anatoly Yunitskiy ce a realizat? Pe site-ul lui vorbește doar despre SkyWay.

Eu zic ca e mai probabil sa ne plimbam în viitorul îndepărtat cu Hyperloop decât cu SkyWay.


#19

Debate de 2 bani cu Luce_Nera :))))) Trader profitabil pe Fx :)))

"… Ia zi, unde te încadrezi? "
Da, am putine probleme cu gramatica. Sunt nascut si traiesc in Belgia cu parinti romani si cunosc rusa.

“… Și căile ferate de la câmpie? Cine le desființează?”
Pentru ce vrei sa le defiintezi??

“…căile ferate vor da faliment.”
Cind a aparut aviatia civila, oamenii n-au mai folosit automobilele sau caile ferate?

“… Anatoly Yunitskiy ce a realizat?”
vezi http://yunitskiy.com/author/english.htm
Yunitskiy e constructor. Mask e finantator.


#20

Ok, e constructor dar ce a construit? Folosește cineva SkyWay? În schimb, lumea se plimba cu mașinile electrice ale lui Musk, se duce în spațiu cu tehnologia lui, folosește SolarCity și PayPal.

Tocmai ce ți-am zis ca am intrat și eu pe site-ul lui și vorbește doar despre SkyWay. Mai știe și altceva omul asta în afara de SkyWay?