Am nevoie de ajutorul unui programator bun

Am o idee de pus in practica. Ma stradui de mult timp la ea

Incearca pe situl lui MT4 gasesti acolo multi si ofertele de pret sunt f. bune.
https://www.mql5.com/

daca ne spui mai multe poate ca se gasesc si pe aici programatori interesati.

Eu nu sunt un programator “bun”, doar unul amator, dar pana acum mi-am facut in mql4 cam tot ce am avut nevoie in materie de automatizari, indicatori sau roboti. Si cu siguranta sunt multi altii pe aici. Asa ca ar merita sa ne dai mai multe detalii. :slight_smile:

ok…
intre timp mi-am dat seama ca ceea ce voiam sa fac e irealizabil . Va multumesc oricum !

nu e un proiect public,

Am inteles ca nu doresti sa o faci publica din felul in care ai formulat primul mesaj.

Insa daca in momentul asta tot ceea ce a este doar o idee poate ca totusi nu ar fi o varianta proasta de a o discuta cu altii, aici sau in alta parte.

Tinand cont de cat de mare este piata de forex nu exista nici cea mai mica posibilitate ca daca cineva va aplica ideea ta (prespunand ca e buna) sa influenteze in vreun fel castigurile tale.

Eu mi-am clarificat/rafinat de-a lungul timpului multe din ideile despre forex discutandu-le cu altii. Iar daca cineva s-a folosit de unele dintre ele cu siguranta ca nu mi-a luat nimic. :slight_smile:

ok… poate ca ai dreptate… acum insa se pare ca am reusit singur sa fac ceea ce doream.

Buna ziua tuturor.
Doresc ajutor in programarea unui EA. Poate ma ajuta Victor1.
Pot face publica ideea.

Salut,